Neću više da pišem

Neću više da pišem,

sve ću stihove zauvek zaključati u svojoj glavi,

trajno će ostati da lutaju u devetom krugu pakla koji ću ograditi najvišim bedemima

od istrunele kože sa jagodica prstiju i rebara koja su se napinjala po svakoj mojoj reči.

 

Neću više da pišem,

zapaliću sve hartije koje sam ikada išarao mastilom u naletima tahikardije,

sve one postelje u kojima sam budan smišljao metafore, skrivajući srž moje biti,

zatreću svaki pisani trag mog postajanja na zemlji,

sve što bi moglo da me veže za pisanu reč sklopljenu u nekakav,

drhtavi i poletni stih…

Published in: on 12 септембра, 2012 at 10:48 pm  Оставите коментар  

The URI to TrackBack this entry is: https://svetozarrajcetic.wordpress.com/2012/09/12/necu-vise-da-pisem/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Постави коментар